title

16 Dec 2003

$$$, midsem break n kawin

Minggu yang havoc untuk suma pelajar kat U. Bukan sbb midsem exam, mahupon midsem break merangkap cuti krismas dan tahun baru tapi minggu ni adalah minggu mari peksa n kuarkan (kalo dah masok) loan PTPTN. Suma ATM kat mall, library n kolej ada barisan panjang students pada sepanjang masa. Dari pagi sebelom kelas mula kol 8 sampaila lepas mall tutup kol 11 sebih malam. Aku tak peksa lg akaun aku. Tak urgent sgt sebab aku tak perlukan duit tu lagi, bukan aku byk duit, tp cukup la sampai nak cuti midsem ni. MUNGKIN pastu baru aku perlu pakai duit tu.
Midsem start 24/12 pada yg tadak ko (aku la tu). Tiket luar U dah abis sampai akhir tahun. Aku balik naik bas U jer. Senang citer. Tp balik semula nanti aku tak naik la bas U, aku harap. Bukan aper, adventure sket balik U naik bas kat Syahab.
To bapak n Iben, selamat menempuh alam rumah tangga. Sori sbb tak dapat datang. Immie,kak ina n datin bila plak??? tunang, tunang dah. fixi??? ko plak bila??? begitu Juga kpd geng yg ke PD. enjoyz n jgn lupa upload gambar nanti.
Beransur dulu...

No comments: