title

23 Feb 2004

Misteri Jeram Lesong

balik ke UUM. lusa adalah paper pertama final iaitu Tamadun Islam dan Asia 1 (TITAS). cuba gak stadi tp lepas sejam kepala dah berat dah. so dalam kol 2.30 am tu aku tgk la MISTERI JERAM LESONG kat bilik asrul ngan khirul, sufi, fifi n yazid. cerita yang mmg berkesan, semua org tak berani nak balik ke bilik termasuklah aku, padahal bilik sebelah tu je. jadi sementara menunggu subuh (hantu dah tak kuar lepas subuh kan..) sembang2 la dari kisah hantu kat UUM, sekolah n kat umah memasing sampai la hukum2 agama. pas azan subuh baru la balik bilik. solat subuh pastu sambung balik tido.

No comments: