title

4 Apr 2004

kak ina kawin

tarikh yg baik, hari baik bulan baik utk melangsungkan perkahwinan. dan itulah yag berlaku hari ni. aku baru je pas habis makan tengahari bila syed kol suruh aku siap cepat utk ke umah kak ina. tak sampai semenet pon aku siap. huh, cepatkan. mmg kebetulan je tu, x rancang pon nak gi ngan dia. aku bajet nak gi ngan bala tp mamat tu plak bila kol x angkat2. aku agak mmg x gi la ni. nasib baik syed kol walaupon aku baru lepas makan nasik. well, kak ina mmg nampak (apa yek, aku mmg ak pandai nak puji org, ko tau je la bila org kawin, mesti nampak cun kan.. ). spend about setengah jam kat sana, jumpa arif n bapak with his wife. amik gambar sket n pastu balik lah. kene cpt balik sbb nak tgk formula 1 bahrain GP hehe..

TAHNIAH LAA KAK INA. SEMOGA BAHAGIA SAMPEI KE ANAK CUCU.

No comments: