title

7 May 2004

Cerita 2 hari di opis

Dalam 2 hari ni aku ke opis lama. Sajer datang melawat walaupun tujuan utama ialah nak mintak pengesahan sijil dari pegawai pejabat kerajaan kat atas opis lama aku. Selain dari tu nak tgk album kahwin kak ina. Biasa la kalo dah dtg opis tu musti byk cerita opis yg kuar. En Nasir n Cik Afrohah dah bernikah n dah leaving the company. Sama gak to En. Din. Dah dapat kejer yg lebih best n skrg kat Indon. Ana marketing jugak nak berenti. Minggu ni dia last kerja n 29hb bulan ni bernikah jugak. En. Pian on da way nak berenti n skrg dah jd org kuat umno kat kawasan perumahan dia. Student tgh stadi leave so opis agak lengang. 10 hb ni depa final exam. Salah sorang ex-student aku dah bukak syarikat sendiri. Hari ni adalah last day utk student Skim Latihan Graduan Cik ZH. Tak pasal2 aku di jemput utk ke jamuan depa kat lab. Org dah ajak makan, kalo tak datang nanti org kata sombong plak. Lalu aku pon join la bebudak tu. Masa nak balik terserempak ngan Shuk, Phyd n Adam. Gi minum plak ngan diaorg kat kedai kak Linda. Syed join tak lama pas tu. Sama2 ngan diaorg gi Giant. Makan lagi kat sana. Aku dah x leh gi lagi dah. So aku tgk jer diorg makan. Pelik gak sbb Phyd dah makan dah kat kedai kak Linda td pastu blh makan lagi kat giant. Mmg mavles lah perot phyd ni sbb mkn byk tp badan kecik cam tu gak. Pas makan Syed hantar balik rumah.