title

15 Jun 2004

Dah nak balik UUM

Aku balik UUM semula esok. So sbb tu la dalam beberapa minggu ni weblog ni dah lama tak update. Selain dari buat persiapan, internet kat umah juga dah potong. So dah tak boleh berintenet lagi kat umah. Ini pon kat opis lama ni. Selain dari tu monitor jugak dah rosak. Hmm.. dah la tak boleh internet, main komputer pom tak boleh. Lepas balik UUM pon tak tau lg bila boleh msuk WWW balik. Lepas minggu daftar subjek kot. Apa-apa pon kene tunggu semua hal dak setel n ada pc free kat lab utk aku guna. Sehingga hari itu akan muncul, aku takkan dapat update entry aku.

No comments: