title

25 Jun 2004

malam ramah mesra

malam ramah mesra merupakan acara tradisi blok A kolej pernas. Setiap awal semester pelajar sem 1 akan berkumpul di square blok A dan akan memperkenalkan diri sambil disaiko oleh pelajar senior yang berada di tingkat-tingkat atas blok. Acara ni mmg ditunggu2 oleh pelajar senior nak2 lg sem 2 yg dah kene semester sebelomnya. Tak sapa yang ada lg di pernas ni sebenarnya tau bila bermulanya tradisi ni. Tapi tradisi inilah yang membezakan pernas terutamanya blok A ( blok lelaki ). Kolej lain tak dpt nak buat acara ni sbb senibina kolejnya yg tadak square. Acara ni mmg meriah dan berjaya merapatkan senior n junior. Seronok plak tgk junior kene baling ngan air tepong n air masak megi. Belom masuk bantal n kasing komputer lg tu.


gambar ni diambil pada malam tu



1 comment:

Anonymous said...

emm...kan bagus benda ni dibuat di kolej pernas..sekurang2nya..budak junior tu tau yang kita senior ni ada..apa2pun korang yang berada kat pernas adalah yang TERBAIKS.. Tahniah semuanya...