title

2 Sep 2004

Anwar bebas

Aku tak tau this EVENT OF THE YEAR ni sampai la lepas makan malam kat kafe. Aku tergerak hati nak gi lepak kat bilik Yazid pas makan tu ( kali pertama semester ni ). Sembang punya sembang Yazid terbagitau yg Anwar dah dibebaskan. Aku cam tak pecaya memula tu. So untuk dapatkan clarification aku kol la ayah aku. So mmg benar la Anwar dah dibebaskan. Selepas dia abis jalani hukuman penjara atas tuduhan rasuah selama 6 tahun dan pertuduhan liwat ke atasnya di tolak mahkamah, maka Anwar adalah orang yang bebas sekarang. Tapi aku rasa ada something yang tak kena. Something is definitely wrong. Sebab ada juga rumour yang mengatakan ada deal antara Anwar ngan kerajaan. n Azizah ngan peguam Anwar seolah2 dah tau keputusan mahkamah at least sehari sebelum tu. Petikan dari www.jeffoii.com "
Subsequently, Kent spoke to Anwar's lawyer, Sankara Nair, on the night before the hearing:


"Oh no, I'm not putting any faith in these rumours," he said.

He then proceeded to spell out in minute detail the next day's schedule of press conferences, passport applications, a possible plane journey to Germany and surgery.

Try as he might, he could not manage to sound like a man expecting to accompany his client back to jail.

It all left one feeling that some kind of deal just may have been done.
".

No comments: