title

4 Sep 2004

Kelas ko k batal lagi ( kuncisudu membebel )

Aku dah nak keluar bilik dah bila Mariam kol bagitau hari ni tadak kelas ko k. Aiyaa..kelas batal lagi. Bukan aku tak suka kelas batal tapi banyak bende kene setel masa kelas ni. Buku sketch yg aku beli nak kene bagi kat budak kelas aku ( x bg maknanya tak dapat la blk duit aku tu ). Projek game pictionary nak kene diskas n game 2 nak kene try dulu.Kalo dia x dtg takpe, tp ni x bg plak game tu untuk di cuba. Nanti tak menjadi..., akuuu jugak yg kene leter. Dah la batalkan kelas tak wat notis awal, pagi nak batalkan kelas tu la baru nak tampal notis kat pintu. Budak penat dtg kelas pepagi, tup tup tadak kelas. Sapa tak tensi. Apa salahnya bg tau sehari sebelum kat aku or setiausaha dia. bukan susah pon. sms jer. Bukan sekali ni je dia wat hal tau. Sebelom ni masa kelas, dah la dtg lambat ( selalunya setengah jam ), pastu selalu kuar masa kelas sampai sejam lebih gitu, lepas bg kitaorg keje. Dah nak abis waktu baru nampak muka blk. Selalu kelas abis lambat sebab kes ni. Mmg aku tau dia byk keje, tp takkan tak blh organized sket supaya x menyusahkan student dia sendiri. Kalo tak pon jgn la amik kls ni kalo tau semester ni dia akan jd sebok atau mmg akan sebok sepanjang masa.

No comments: