title

15 Oct 2004

Cik Sha jd tutor

Aku tgh baca nota kenegaraan bila Cik Sha bg sms kata dia dah ada kt uum. So dlm kol 5 aku jumpa Cik Sha kt Am's Kafe. Cik Sha dah dlm seminggu jugak kt sini n dah di terima sebagai tutor kt Fakulti Komunikasi dan Bahasa Moden (FKBM).Aku ingat dapat la dia ajar aku Higher Edu sem depan tapi ropa2nya tak. Cik Sha jd tutor tp tak mengajar la. Dia kene sambung master atas tajaan uum. Yang besnya masa buat master gaji n elaun sebagai tutor jalan. Yang tak besnyer selagi tak dapat tempat pengajian, gaji n elaun x jalan. So sekarang Cik Sha tgh mencari U mana dia nak enrol. Wajib g U luar negara. Aku dengar Cik Sha citer dengan perasaan teruja. Wajib d u luar negara??? semua U tanggung??? gaji jalan??? elaun jalan??? Bahagianya hidup. Lepas abis master tak payah bimbang pasal nak cari kejer lagi dah, keje mmg dah menanti. Ok gak kalo aku target macam tu kan. Tp kene skor la 3.5 ke atas. Takpa, aku akan berusaha bersungguh2. yosshh.gambatte.gambatte.

No comments: