title

1 Oct 2004

Entry lambat sbb intenet lembab

Beberapa entry baru yang lambat
//17 09 04 - ceramah isra mikraj
//21 09 04 - konvo ke 17
//23 09 04 - Gosip terkini
//25 09 04 - firedrill

Aku dah try update selama tiga hari sblm ni tp tak dapat sebab intenet lembab nak mampos. Nak bukak login page blogger pon makan masa 7 menet. Kalo buleh login takpa, ni bila dah load page tetibe je jd "error 404, page cannot be displayed". Aku agak timeout kot. Bkn kt makmal komputer pernas je, kt makmal FTM pon sama gak. Aku rasa cam nak pecah2kan je kom kt situ. Pengurusan UUM kene wat something utk upgrade intenet access ni. Jgn nak mkn duit student je ni. Aku byr yuran komputer tiap-tiap semester tau.
Semua kelas dah abis minggu ni.Sepatutnya abis minggu lepas dan minggu ni stadi week. Tp dsebabkn silibus byk dan semester ni ada beberapa event yg besar mengganggu kelas maka byk lect tpaksa wat kelas sampai minggu ni. Kelas aku abis semalam kol 2.Kelas java tu, ada kuiz plak.
So minggu exam final akan stat ahad ni(03 10 04)sampai la 23 10 04. Paper aku stat on

6 - kenegaraan
10 - java
11 - OSK
14 -AI
18 - titas
23 - SAD

Jd dlm waktu exam ni aku mungkin tak dpt update blog ni sekerap sekarang.Stadi maa. Tp lawatlah jugak n cliklah link kat sebelah tu. Time cuti nnt blog ni akan diberi wajah baru selain akan kerap di update. Promise, promise.

Kepada anda yg exam juga -> Selamat stadi n gambatte, gambatte.

No comments: