title

9 Nov 2004

CELCOM yang hampeh

Baru2 ni celcom iklankan dalam tv sms 2 sen n call 15sen. Wah!!! akhirnya celcom membalas jugak bila maxis n digi push depa punya prepaid. Maxis kurangkan harga starter pack n digi tambah depa punya value added services macam flexi charge. Celcom macam diam bila lama jgk depa x come up dgn something. At last kuar iklan 2 sen tu. Aku ingat makin murahla sms pas ni. Tp keheranan mula timbul bila aku check baki n tgk2 still sms kene 5sen n 10 sen. Pelik??? Cari2 kt sotkaba x kuar plak. dah 2 hari ni. So aku pon g la kt kedai hp. Belek punya belek ropa2nya celcom ni tak ikhlas nk bg sms 2 sen tu. HAMPEH nyer celkom. Sms 2 sen hanya utk mereka yg beli starter pack limited edition. dah tu ada had masa plak, dari 12tgh malam sampai 559 pagi jer. N pastu lak sampai 15 januari je. Inilah apa yg aku panggil x ihklas ni. So dari perkiraan aku, prepaid yg paling kompetitif ialah DIGI. Murah pon murah n kt UUM pon coverage baik.Hmmm...Adakah aku patut btukar ke DIGI???