title

2 Dec 2004

Yeaaaaa, dapat Higher Edu

Akhirnya bejaya jugak add paper higher edu. Semalam kebetulan je lalu kat pejabat STM dan terlihat notis tambahan kelas higher. Bukak 6 kelas tapi pepagi dah kene g dah. Takpeeee....Pagi-pagi jgk aku turun lab. Akhirnya dapat jugak. Tak ramai yang ada kat lab masa aku daftar tu. Samada x bgn lagi atau depa tak tau. Tak kesahlah, yang penting aku yang dapat. Sama kelas ngan Syahril. Shai n Khirul satu kelas lain. Azue, Intan n Rozie x nampak lagi.Aku rasa depa dah givap kot.
Hari ni kelas Data Kom n Struktur Diskret batal sebab lecturer ada pejumpaan ngan NC. So aku hanya akan masuk kelas HCI n Higher yg baru di tambah td. Sementara tu, surf intenet di lab STM.

1 comment:

Ron97 said...

GATHERING GENGJURNAL 2004/05
Tarikh: 26 Disember 2004
Hari: Ahad
Masa: 02 petang - 07 malam
Tempat: Dewan Sri Pulasan, K6, Universiti Putra Malaysia

UNTUK MELAYARI LAMAN RASMI GATHERING GENGJURNAL sila klik url
http://gath2004.diaryland.com

UNTUK MENYATAKAN KEHADIRAN ANDA sila klik url ini
http://www.fourious.biz/gath/kehadiran