title

23 Feb 2005

Manifestasi Teater

Aku tak sangka gak yang Warisan nak jugak masuk manifestasi ni. Sebabnya masa dah suntuk. Borang penyertaan dah lama keluar dan dateline pon dah dekat, tapi Warisan still tak bergerak. Last2 Nik Hasbi insist on entering the manifestasi. Dia yang wat suma pekerjaan awal,amik borang, isi borang, hantar borang, cari pengarah, cari ahli produksi, wat audition pelakon dan mulakan latihan. Semua ni, kumpulan lain dah lama mula dah. Kami ada lebih sket dari dua minggu sebelum hari persembahan. Macam projek lepas aku still dilantik sebagai pengurus produksi dan aku nampak quite masalah yang melibatkan masa. Banyak keje nak kene pulun ni. Masa latihan ada jugak berlaku konflik tapi mujur dapat diatasi. Semakin hampir hari show semua orang semakin bersemangat n beri komitmen. Kat sini memang nampak sesuatu yang positif. Dan pada hari persembahan, semua berjalan lancar dari protokol hinggalah kepada perjalanan persembahan atas pentas. Lega. Kami mendapat komen positif dari semua pihak yang yang menyaksikan persembahan.So sekarang kene tunggu hari pengumuman pada 26 febuari 2005.

No comments: