title

11 Feb 2006

Ke Kolam AIr Panas Baling

Penat sukaneka masih tak hilang lagi bila Amri datang ke bilik dan ajak kami sebilik ke kolam air panas ulu lenggong kat baling, malam tu jugak. Mula-mula aku tak nak pegi sebab esok nak kene hantar assignment ko k, n bahan pon tak cari lagi, tapi bila Amri kata pegi dalam kol 1030, aku pon setuju. Sempat la cari bahan untuk esok. Jadi dalam kol 1030 tu kami bertolak la dengan 4 biji kereta, 1 kete sham dan lagi 3 biji sewa. Singgah kat RnR Gurun. Sampai kat kolam air panas tu dalam kol 3 gitu. Tak sangka ramai orang kat sini pagi2 buta ni. Tapi tak lama pastu ramai juga yang beransur2 pulang. Kami berendam lebih kurang dalam dua jam jugak la. Kol 5 kami pon beredar pas satu badan dah kecut berendam dalam air panas tu. Sampai semula ke kolej dalam kol 9. Penat,penat nyer amat. Semua orang segera tidur, aku pon sama.Terpaksa la batalkan hasrat untuk ke kelas ko k.








No comments: