title

6 Apr 2006

Last klk tm4 ke penang

3 april 06
sekali lagi kami ke penang untuk membuat kegiatan luar kelas. Masa tm2 dulu kami ke pulau jerejak untuk membuat dokumentasi multimedia pulau jerejak, kali ni kami bersiar keliling penang untuk mengasah skill fotografi kami. Sambil-sambil tu jugak nak meraikan kelas ko k terakhir kami. Kami telah melawat ke prangin mall, komtar, toys muzium. pastu meraikan kelas dengan mengadakan hi-tea kat Hotel Naza.


Lecturer Tm4 kami, En. Sham dengan famili



kat dalam toys museum



dah abis menjelajah toys museum tak sampai 10 minit



Makan!



Bergambar kenangan



dari sudut lain



dah makan, bergambar pun sudah, jadi, releks di pantai

No comments: