title

8 Sep 2006

Ekspo Konvo

Ekspo konvo dah start semalam. Walaupun aku terlibat dengan Majlis perasmian ekspo konvo,namun semalam tak berkesempatan nak pergi sebab badan dah letih dan basuh kuyup dek hujan. Sebenarnya tak terancang pun nak pergi seramai ni, asalnya dengan Paan je, tapi Fadul termakan gurauan kami, jadi dia pun setuju saja nak pergi,bawa kami dengan kereta dia. Kami pergi agak lewat, sempat tinjau tempat makan saja. Tak pergi ke sebelah ekspo. Sebab kami pun tak makan lagi. Nak cari tempat makan memang susah, selepas tunggu dan tinjau dapat jugak tempat.

Paan


Balack


Ustat


Halil


Fadul


Kedai makan sebelah kami duduk


Aku berasa amat senanghati apabila dapat tau baju futsal dah siap, dan dah di pakai pun oleh pasukan futsal wanita. Malam ni la baru aku dapat tengok design aku menjadi kenyataan. Sungguh mengujakan.

Atas permintaan aku yang teruja, seorang ahli pasukan menggayakan baju itu sambil aku mengambil fotonya. Namun terlupa pula nak amik gambar bahagian belakang.



Brgambar di parking lot. Belakang kami ialah banggunan FTM. Tak nampak dek kegelapan malam.

No comments: