title

29 Oct 2006

Aidilfitri dah abis

Dah sampai kolej petang tadi. Terus kemaskan bilik dan on kan komputer. Habuk yang banyak. Mungkin dapat selsema, tapi harapnya tidak. Aidilfitri berlalu dengan baik. Aku akan post lebih pasal raya nanti. Lagi 5 hari final exam akan mula. Aku balik awal ni pun sebab nak stadi la ni. Kat kampung memang tak boleh stadi, sebab tu la aku tak bawak balik buku. Rumate lagi dua hari kot baru dia balik. Takda sapa kat sini. Sunyi je. Kafe tak bukak lagi. Belasah kueh raya je la jawabnya malam ni.

No comments: