title

20 Oct 2006

Dah nak raya dah

Baru lepas hantar rumate balik kampung. Tunggu di depan bas stop TNB, dalam hujan sepoi-sepoi renyai. Lama tunggu, dari pukul 9, jam 11 baru naik bas. Tadi paan dah balik, semalam Haris dah balik. Esok semua orang dah balik. Aku balik esok, pas Jumaat kot. Tahun ni raya di kat kampung Kedah. Mak, ayah dan luqman tak balik. Dua tahun lepas pun macam ni jugak. Tapi tak kesah lah, bukan aku tak rindu famili, tapi dah biasa begitu. Nak wat macamana. Malam ni sorang, kalo silap haribulan aku mungkin terlajak sahor, macam hari ni. Harapnya tak.

No comments: