title

7 Jan 2007

Hari ini lesen memanduku tamat tempoh

Entri pertama tahun ni yang juga bersamaan dengan ulangtahun kelahiran ku yan gke 27. Ramai jugak yang ingat, terima kasih kepada semua yang wish, paan yang paling awal, 2 hari sebelum dah wish dah, adik-adik press club pun semuanya wish, adik, along,aini,amy,ella and zal. Kai wen and ayap pun. Adik-adik aku. Cinta hati aku. Terima kasih semua. Mungkin semua orang juga rasa, yang kita tak terasa macam kita dah berusia sebegitu. Aku tak terasa macam dah 27, bukan perasan tapi tubuh badan, Alhamdulillah masih sihat. Aku tak suka wat azam, cuma aku harap tahun ni lebih baik dari tahun lepas, dari segal segi. Result dah dapat, so target utama tahun ni ialah nak dapt kerja yang bagus. Pastu rancang untuk kemajuan diri supaya boleh bermandiri. Aku juga merancang untuk menyumbang kepada masyarakat.

No comments: