title

18 Jan 2007

ym ngan siti on praktikum

ambo_siti: akum,wei watpe???
ambo_siti: x g makan ker
kuncisudu: xlg
kuncisudu: tgg supervisor aku
ambo_siti: ooo
ambo_siti: ko g mkn ngan die eh
kuncisudu: ye
kuncisudu: apa kabar kwn2 lain
ambo_siti: shat blako
ambo_siti: ko shat x?
kuncisudu: chattt, naik 70kg dah ni
ambo_siti: ye la tuh
ambo_siti: ko mkn aper weiii nanti???
kuncisudu: hr ni???
kuncisudu: kueh je la
ambo_siti: aii mkn kue je ke?
ambo_siti: k lah aku nk g mkn ni.
ambo_siti: jom lee
kuncisudu: hehe
kuncisudu: ko g la dulu
ambo_siti: k
ambo_siti: bye

lama pas aku balik mimum

kuncisudu: brapa bilik korang serumah tu???
ambo_siti: 3bilik
ambo_siti: azu ngan intan
ambo_siti: rozi sorg2
kuncisudu: lima org j ke???
ambo_siti: a'ah
ambo_siti: lat sewa bilik ngan niza kat pntai dalam
kuncisudu: brapa sewa umah???
ambo_siti: 450
kuncisudu: 450 sorang???
ambo_siti: sewa umah tu la 450, pastu share 5 org laa
kuncisudu: 450/5=90
kuncisudu: ok latu
ambo_siti: ok laaa
ambo_siti: org bujang
kuncisudu: makan??transpot???
ambo_siti: transpot 90 ingit
ambo_siti: mkn dalam 5ingit sehari
ambo_siti: lebih kurang arr
ambo_siti: aku gune pas bulanan murah skit
ambo_siti: naik 2 train
ambo_siti: dlm sejam lebih naik train baru sampai tmpt kije
kuncisudu: lama tol.
kuncisudu: aku naik bas.kejap je.tapi tgg bas yg lama tu.
ambo_siti: tu la..
ambo_siti: lenguh di buatnyer
ambo_siti: tension tggu bas lame2
ambo_siti: k la. ko wat kijo ko
ambo_siti: aku nak kuar arr
ambo_siti: bye
kuncisudu: ok

masa aku tgh wat kejer

ambo_siti: aiii
ambo_siti: nak tanyer arr
ambo_siti: camner nak clear list dalam address IE?
kuncisudu: tool->delete browsing history
ambo_siti: ok
ambo_siti: clear history
kuncisudu: dapat???
ambo_siti: dapat
ambo_siti: tenQ
kuncisudu: ok
kuncisudu: boring arrr
ambo_siti: :D
kuncisudu: tgh tgg nak balik ni
ambo_siti: xder kls ker?
kuncisudu: mgg depan
ambo_siti: aku pun kalo bos xbalik,leh balik awal la
kuncisudu: yeke???
kuncisudu: aku xblh
kuncisudu: kene 530 gak
ambo_siti: ye la
ambo_siti: kul 6 lebih gak aku balik
ambo_siti: kalu biase sampai mlm arr
kuncisudu: korang dah p jln2 kl???
ambo_siti: jalan2 kat jln TAR jer
ambo_siti: xde mase nk jale2
ambo_siti: aku cuti ari ahad je
kuncisudu: sabtu mgg ni aku cuti
kuncisudu: aku pn lepak umah j
kuncisudu: terasa sgt ar penat kerja
ambo_siti: tu la
ambo_siti: cuti jer duk umh ajer
ambo_siti: bleh bgun lewat
kuncisudu: betul betul
kuncisudu: aku pun penat ar bgn pagi2,kene mandi,sejuk tau
kuncisudu: dah la kat sini hujan
kuncisudu: pagi2 memang sejuk gila
ambo_siti: tu la ko kan susah bgun pagi,skng rasa kan :D
ambo_siti: aku pon mandi air sejuk gak
ambo_siti: kat cni ujan mlm n petang
ambo_siti: banjir kn kat pahang
ambo_siti: umah ko tlibat ker?
kuncisudu: xbanjir kat kuantan ni,setakat ni la
kuncisudu: dah 2 3 hari tak hujan
kuncisudu: tapi bila hujan,seharian hujan
kuncisudu: macam hari ni
ambo_siti: ooo
ambo_siti: k la.
ambo_siti: aku nak smbg wat keje arr
ambo_siti: bye
kuncisudu: ok

No comments: