title

28 Feb 2007

Mock Office

Hari ni kami tarik kabel telefon dari lab 4 ke lab 7 untuk pasang line telefon untuk office e-secretary. nampak biasa je, tapi yg menariknya ialah kami mula kerja awal 15 minit, tak macam selalu pas minum pagi. Hari ini dalam rekod. Hah! Pastu setelkan pc DELL hitam, rekodkan dn hantar ke stor. Lelah satu badan tu. Kelas pc mentenen aku tambah lagi sorang. Ajar pasal software hari ni. Pas kelas dah ada 5 bijik laptop nak kene fomat. Nampak gayanya wat esok je lah.

No comments: