title

16 Apr 2007

Blackout air

Aku sempat mandi sebelum air betul2 xda kat pernas. Masa tu pun air dah serupa mata air je lajunya. Kat kolej lain air dah lama xda sejak dari awal pagi lagi. Memandangkan cuaca kat sini tersangat lah panas, aku wat keputusan utk tidak banyak bergerak hari ni. Dok bilik je. Itu pun berkuap n berpeluh, menjadikan keadaan diriku amat tidak selesa. Budak2 mandi kat air telaga kat paking (satu lagi kelebihan kolej pernas, kat blok A) tapi aku tak minat la plak menunjukkan bentuk tubuhku di khalayak ramai. Penungguan ku berbaloi, sebab dalam kol satu pagi tu dah ada dah air.

No comments: