title

25 Jan 2008

Kejadian Hari Jumaat

Syiling runtuh la plak. Sedih tgk tempat aku bila masuk opis hari ni. Kondensasi air con syiling telah sampai ke tahap kritikal dan telah memberikan mangsanya. Aku la tu. Pagi-pagi lagi dah kene bersihkan tempat ni.




Petang kami dah blur, asyik2 p jelita..jelita..jelita.. hafizan..hafizan..hafizan. so selepas perbincangan yang intensif kami membuat keputusan untuk beralih selera ke gerai mamak tepi padang. Rojak ayam macam menarik. Sambil2 makan tgk org main bola, risau jgk kalo2 bola masuk dalam rojak ku.






18 Jan 2008

The Most Inticipated Car of the Year


Nampak kotak yg ada label kuning tu? tula IAFM. Apa itu IAFM? Aku pon tak tau.

Nizam bangga depan BLM dalam selimut.


SAGA baru.


Intai je la. Nak beli tak dapat lagi.

Dapat sneek peek kat eon pas jumaat. Ni saga yang paling murah. Pada aku ni kete yang memenuhi kehendak majoriti bakal pembeli kete di Malaysia. Best car for less money.

17 Jan 2008

Mee Udang Cenderawasih


Lihatlah itu kereta oren.


Mee udang yang lezat.

Setelah sekian lama plan nak ke makan mee udang ni, akhirnya pas keje hari ni dapat jugak. Nizam, Din, Luqman, Azral n Zam pon ada. Tapi aku tak makan pon, dah kenyang. Lagi pon balik ni makan lagi. Tak larat dah, taget sebelom nikah ni nak turunkan 2 kg, kembali ke berat badan ideal ku. huhu.