title

19 Feb 2008

Bisnes jual tudung

haszila mezalan: jahat..jahat..jahat..
haszila mezalan: ko nak beli tudung tak tuk tunang ko..
kuncisudu: tudung?
kuncisudu: watpe?
haszila mezalan: tuk tunang ko la..bkn ko..
kuncisudu: oh
kuncisudu: dia dah byk dah tudung
kuncisudu: satu almari
haszila mezalan: ok..tak nak sudah..
haszila mezalan: ni tudung mahal la..
haszila mezalan: ko tanya din ngn bala dia nak tak.
kuncisudu: ok
kuncisudu: ko bwk la mai bwh ni
kuncisudu: ada wan yana n yani
kuncisudu: student
kuncisudu: aku bala adik aku din
haszila mezalan: boleh bla..klu ko tak nak aku mls nak bawa..
haszila mezalan: skrg k.ju tgh tgk..
kuncisudu: aku malas nak naik atas
kuncisudu: bwk trn bwh la
kuncisudu: brapa lama blh wat ansuran ???
haszila mezalan: leh byr masa gaji..satu lg leh bayr 2x
kuncisudu: brapa satu tudung?
kuncisudu: lawa tak?
kuncisudu: ada labuci2 tak?
kuncisudu: manik2?
haszila mezalan: satu rm45 satu lagi rm60..mst la lawa..
haszila mezalan: de batu permata la..
kuncisudu: kain sutera ke koton?
haszila mezalan: kain bawal la..
kuncisudu: apa tu kain bawal?
kuncisudu: sutera takde ke?
kuncisudu: aku takut tunang aku alergik la pki kain bawal
haszila mezalan: begong btul la ko ni..bawal tu bukan ikan..kain tudng yg skrg ni la..
haszila mezalan: aku slalu paki..
kuncisudu: rambut ko blh la pki
kuncisudu: rambut dia ni sensitip
kuncisudu: tak blh pki kain sebarang2
kuncisudu: sama ngan barang kemas ar
haszila mezalan: xkena mgena ngn rambutla..tudung murah mmgla alegik..boleh blah...
haszila mezalan: klu alegik tak yah pkai tudung la..
haszila mezalan: lg senang jaga.mengada-ngada..
kuncisudu: lek ar.
kuncisudu: sbb tu aku tanya ada tdg sutera china ke tak
haszila mezalan: tu zaman puteri hang lipo la..mne de zaman skrg beb..
haszila mezalan: aku tgk ko nye tudang pakai tudung bawal la begong..
kuncisudu: yeke?
kuncisudu: oh
kuncisudu: tudung sutera tapi syle bawal
haszila mezalan: pe ko ingat tdg sutera tu mahal ke..
haszila mezalan: mmg la gatal dibuat dr ulat la sutera tu..
haszila mezalan: tu yg kena gatal2 rambut dia..
haszila mezalan: bawal ni dibuat dari benang kapas la..
kuncisudu: bukan cotton ke?
haszila mezalan: bukan la.
haszila mezalan: ko nak tgk tak..
kuncisudu: nnt ar, ada kelas ni.

1 comment:

uchee said...

hisshh.. korang2 nih.. tudung pn leh jd isu ka? tudung bawal senang dipakai, kalo sutera ni lembut sket, susah nk pakai..