title

31 Mar 2008

Proton Savvy rear wheel bearing recall

from paultan.org

 PROTON is recalling a total of 34,000 Proton Savvys due to potential water entry into the rear wheel-bearing which could lead to a malfunction of the affected components. Proton say this recall is purely a precautionary measure for the safety of its customers.

“The safety and satisfaction of our customers is a primary concern. As a precautionary measure, we are recalling all Savvy’s for inspection and repair. We do apologise to all the Savvy owners for any inconvenience,” said Proton managing director Dato Syed Zainal Abidin Syed Mohamed Tahir.

Customers should immediately contact the nearest Proton Edar or EON service branch for an appointment to have their cars inspected, or call Proton i-Care at 1300880888.

// kene p check la pulak. Selasa rabu kamis kelas full, jumaat jaga exam, sabtu ahad kursus kawin. jumaat depan la pegi.

12 Mar 2008

Me and her

Klik untuk gambar besar.

10 Mar 2008

Sombong betul...

"Rumah you sampai bila-bila pun tak banjir"

Dah lama dah aku snap gambar ni, masa g kenduri@makan2 umah en. Din. Baru sekarang dapat pos. Sombong betol pemaju ni, dia ingat dia tuhan agaknya.

7 Mar 2008

Satira politik, atau satira? Hmm..

Pagi ni kat Utusan Malaysia Online.


Apa yang dipaparkan


Apa yang aku "baca"....

4 Mar 2008

Langit tak selalu cerah

*****: awk ni dah kawin ker?
kuncisudu: hehehe
kuncisudu: otw
*****: ape tur?
kuncisudu: on the way
*****: ooo
*****: sy rs awk penah tunjuk pic tunang dlm fs kan?

kuncisudu: kat fs tu tunang saya lah
kuncisudu: kat featured friends

*****: yg maner satu?
kuncisudu: ada sorang je
*****: oooo
*****: ok
*****: student uum ker?

kuncisudu: dok
kuncisudu: dia satu dip ngan saya

*****: bile kenduri?
kuncisudu: bulan 8 ni
kuncisudu: satu hb

*****: ok
*****: tahniah

kuncisudu: nnt bg alamat ye
*****: ok
kuncisudu: bila akak kwn?
*****: 28hb ni
*****: nak dtg ker?

kuncisudu: hehe
kuncisudu: dok kot

*****: takper
kuncisudu: ***** punya plak bila?
*****: ntahlar
*****: sy br break

kuncisudu: oh
kuncisudu: kat uum?

*****: takdelar
*****: br 3 minggu lps sy putus tunang

kuncisudu: oh
kuncisudu: sorry to hear that
*****: sepatutnyer sy kawin 28hb ni
*****: sekali ngan kakak

kuncisudu: blh tau naper?
*****: ntahlar sy rs cam mimpi jer
*****: selama ni kami ok jer
*****: tetiba putus

kuncisudu: sapa mintak?
*****: dia
*****: dia taknak kawin
*****: tak tau ape mslh dia
*****: dia tak citer

kuncisudu: syg btl
*****: brg2 hantaran dah wat
*****: baju pun dah wat
*****: tp takde jodoh
*****: sy tak tau kenapa
*****: n pas kenduri kakak ni sy nak duduk johor
*****: keja sana

kuncisudu: mmg dah takde harapan ke?
kuncisudu: tak pujuk dia utk tangguh?

*****: ntahlar
*****: puas dah sy pujuk
*****: dah tanyer sebabnyer
*****: dia taknak ckp
*****: n mak sy srh putus jer
*****: dia taknak bermenantukan org mcm tu

kuncisudu: nampak tak persiapan dari belah pihak dia?
*****: persiapan belah dia pun sy wat
*****: tp separuh jerla
*****: dia bg duit sy watkan
*****: yg selebihnyer sy srh dia wat sndri
*****: tak taular dia wat ke tak

kuncisudu: hmmm.
kuncisudu: byk tak dwet yg dia bg utk persiapan tu?
*****: 500
kuncisudu: tak byk
*****: sy tak kisahlar
*****: lgpun kami taknak wat besar
*****: 5 balas 7 dulang jer

kuncisudu: tak bsr pon
kuncisudu: tapi kalo takda komitmen
kuncisudu: nampak tak komitmen dia?

*****: sbnr dia beria2 ajak kawin
*****: sy tak bersedia lg
*****: dia desak2
*****: dr thn 2006

kuncisudu: aik?
kuncisudu: pastu dia plak taknak?
*****: tular
*****: sy pun hairan
*****: nape ntah dia jd camtu
*****: last2 sy malas pikir
*****: sy trima jer kptsan dia
*****: dah penat bergaduh
*****: biarlar dia ngan hidup dia sy ngan hidup sy

kuncisudu: pas pts tng lgsg tak kontek dia dah?
*****: tak
*****: dl ade gak sy kontek
*****: tp jwpn menghampakan
*****: penin kepala pikir psl dia
*****: takpelar sy dah terima takdir tu
*****: insyaallah ade jodoh nanti sy kawin gak
*****: cuma tak tau lg saper psgn sy nanti

kuncisudu: bgs la kalo blh terima mcm tu
kuncisudu: sesetengah org
kuncisudu: bila dah syg
kuncisudu: blh gila jadinya

*****: lgpun sy kesiankan mak sy
*****: coz dia skt
*****: dia berangan nak wat kenduri kawin sy ngan kakak
*****: tp kakak sy jer yg kawin
*****: pastu dia srh sy cr pengganti n kawin thn dpn
*****: cam kelakar la lak

kuncisudu: naper klakar?
kuncisudu: hehehe

*****: taktaular
*****: cam kelakar jer permintaan mak sy tur

kuncisudu: oh
*****: mane mungkin sy nak cr pengganti scpt mungkin
*****: klu hati sy dah terlalu kecewa ngan lelaki

kuncisudu: sabar je lah ye
kuncisudu: biar jdh tu dtg sendiri

*****: insyaallah