title

4 Mar 2008

Langit tak selalu cerah

*****: awk ni dah kawin ker?
kuncisudu: hehehe
kuncisudu: otw
*****: ape tur?
kuncisudu: on the way
*****: ooo
*****: sy rs awk penah tunjuk pic tunang dlm fs kan?

kuncisudu: kat fs tu tunang saya lah
kuncisudu: kat featured friends

*****: yg maner satu?
kuncisudu: ada sorang je
*****: oooo
*****: ok
*****: student uum ker?

kuncisudu: dok
kuncisudu: dia satu dip ngan saya

*****: bile kenduri?
kuncisudu: bulan 8 ni
kuncisudu: satu hb

*****: ok
*****: tahniah

kuncisudu: nnt bg alamat ye
*****: ok
kuncisudu: bila akak kwn?
*****: 28hb ni
*****: nak dtg ker?

kuncisudu: hehe
kuncisudu: dok kot

*****: takper
kuncisudu: ***** punya plak bila?
*****: ntahlar
*****: sy br break

kuncisudu: oh
kuncisudu: kat uum?

*****: takdelar
*****: br 3 minggu lps sy putus tunang

kuncisudu: oh
kuncisudu: sorry to hear that
*****: sepatutnyer sy kawin 28hb ni
*****: sekali ngan kakak

kuncisudu: blh tau naper?
*****: ntahlar sy rs cam mimpi jer
*****: selama ni kami ok jer
*****: tetiba putus

kuncisudu: sapa mintak?
*****: dia
*****: dia taknak kawin
*****: tak tau ape mslh dia
*****: dia tak citer

kuncisudu: syg btl
*****: brg2 hantaran dah wat
*****: baju pun dah wat
*****: tp takde jodoh
*****: sy tak tau kenapa
*****: n pas kenduri kakak ni sy nak duduk johor
*****: keja sana

kuncisudu: mmg dah takde harapan ke?
kuncisudu: tak pujuk dia utk tangguh?

*****: ntahlar
*****: puas dah sy pujuk
*****: dah tanyer sebabnyer
*****: dia taknak ckp
*****: n mak sy srh putus jer
*****: dia taknak bermenantukan org mcm tu

kuncisudu: nampak tak persiapan dari belah pihak dia?
*****: persiapan belah dia pun sy wat
*****: tp separuh jerla
*****: dia bg duit sy watkan
*****: yg selebihnyer sy srh dia wat sndri
*****: tak taular dia wat ke tak

kuncisudu: hmmm.
kuncisudu: byk tak dwet yg dia bg utk persiapan tu?
*****: 500
kuncisudu: tak byk
*****: sy tak kisahlar
*****: lgpun kami taknak wat besar
*****: 5 balas 7 dulang jer

kuncisudu: tak bsr pon
kuncisudu: tapi kalo takda komitmen
kuncisudu: nampak tak komitmen dia?

*****: sbnr dia beria2 ajak kawin
*****: sy tak bersedia lg
*****: dia desak2
*****: dr thn 2006

kuncisudu: aik?
kuncisudu: pastu dia plak taknak?
*****: tular
*****: sy pun hairan
*****: nape ntah dia jd camtu
*****: last2 sy malas pikir
*****: sy trima jer kptsan dia
*****: dah penat bergaduh
*****: biarlar dia ngan hidup dia sy ngan hidup sy

kuncisudu: pas pts tng lgsg tak kontek dia dah?
*****: tak
*****: dl ade gak sy kontek
*****: tp jwpn menghampakan
*****: penin kepala pikir psl dia
*****: takpelar sy dah terima takdir tu
*****: insyaallah ade jodoh nanti sy kawin gak
*****: cuma tak tau lg saper psgn sy nanti

kuncisudu: bgs la kalo blh terima mcm tu
kuncisudu: sesetengah org
kuncisudu: bila dah syg
kuncisudu: blh gila jadinya

*****: lgpun sy kesiankan mak sy
*****: coz dia skt
*****: dia berangan nak wat kenduri kawin sy ngan kakak
*****: tp kakak sy jer yg kawin
*****: pastu dia srh sy cr pengganti n kawin thn dpn
*****: cam kelakar la lak

kuncisudu: naper klakar?
kuncisudu: hehehe

*****: taktaular
*****: cam kelakar jer permintaan mak sy tur

kuncisudu: oh
*****: mane mungkin sy nak cr pengganti scpt mungkin
*****: klu hati sy dah terlalu kecewa ngan lelaki

kuncisudu: sabar je lah ye
kuncisudu: biar jdh tu dtg sendiri

*****: insyaallah

No comments: