title

4 Jul 2008

Oriana Masuk Wad

Aku balik jalan kaki hari ni. Dah lama tak tahan teksi kat pokok buloh dan jalan kak ke rumah dari bus stop sungai isap. Tapi walaupun aku dah lama sangat dah tak naik teksi, tapi driver2 teksi masih lagi ingat aku, walaupon aku dah tak ingat dia orang, rasa terharu plak. 
Cuaca muram kat Kuantan ni sebab dari semalam. Hajat di hati nak selesaikan hutang piutang hari ni tapi pas bayar duit oriana dan seterusnya hantar dia ke SC EON, tanpa di sangka-sangka tindakan aku tu menyebabkan oriana  kene tahan kat sana. Rupa-rupanya bunyi bising dengung tu ialah bunyi bering yang sedang ke arah kemusnahan, menyebabkannya di tahan di SC. Bering pecah di kedua-dua belah tayar belakang. Aku terpaksa mintak Bala amik aku kat SC, balik ke rumah jalan kaki.

No comments: