title

1 Sep 2008

Syukur, Ramadhan datang lagi

Sanggup aku berulang kerteh kuantan hari ni semata-mata nk berbuka bersama wife tersayang. Almaklumlah tahun ni pertama kali berposa and akan beraya berdua. Sebab tu rasa berlain bila ramadhan bermula malam tadi. Tahun ni berazam nak jadikan Ramadhan tahun ni lebih baik dari tahun lepas, macam tahun lepas aku banyak terlepas tarawih sebab keje sampai malam dan takde motivasi nak beribadat lebih selain tarawih. Tahun ni kalo dapat buat solat sunat selain tarawih dah kira ok lah. Aku berdoa semoga aku tak kerugian pada Ramadhan tahun ni.

No comments: