title

3 Mar 2009

Miskin Rm100

Vivie buat hal lagi, pada hal dah bagtau dah yang EUC Kerteh kene standby lebih dari seminggu dalam sebulan. Bukan dia tak tahu, bukan aku ngan maizi je kene, orang lain pon sama dan memang tak dapat di elakkan. Tapi kenapa la potong jugak claim standby aku. Hampeh. Claim milage Kerteh-Kemaman pon kene potong jugak. Miskin aku RM100 hengget. Ini lah akibatnya kalo dah bergantung pada claim. Maksudnya claim ni la tempat aku nak menyimpan. Gaji abis bayar hutang dan belanja dapor je. 

No comments: