title

8 Sep 2010

Balik raya 2010

Tahun ni balik raya di negeri Pakatan Rakyat, Perak, Pulau Pinang dan Kedah. Kali ni tak potong Genting, tapi lalu Key Ell. Pertama kali, cuak jugak, maklumlah memang tak suka Key Ell ni.

Pemandu kami sedia memberikan khidmat terbaik

Ini terjadi di LebuhRAYA PLUS. 

Belakang pon ramai jugak. Misteri ni.

Bosan. Rasa macam lalu kat jalan kampung yang kiri kanannya ada pasar malam. Cuma kat sini kene bayar.

Pemandua pertama pon bosan sampai tertido.

Ini lah puncanya.

Berhati-hati di jalan raya.

Dah lepas, jalan kosong kembali.
Berhati-hati di jalan raya. Sedikit tips dari aku.

Korang tak kan dianggap genius kalo menjadikan jalan dua lane kepada 3 atau lebih lane bila ada jem.
Jangan optimis, isi minyak kete walaupun masih ada separuh. Bila jem tak cuak.
Jangan berhenti sembang tepi jalan, anda akan menyebabkan kesesakan jalan yang teruk.
Gunakan kemudahan lebuhraya sepenuhnya. Anda bayar. Tapi jangan susahkan makcik cleaner.

No comments: